never be like you.jpg

never be like you2.jpg

What I would do to take away this fear of being loved

要如何我才能擺脫對於被愛的恐懼

Allegiance to the pain

臣服於這另類的痛

Now I'm fucked up and I'm missing ya

現在我終於承認我想你了

Never be like you

他永遠不可能像你一樣

I would give anything to change this fickle-minded heart

我願意付出一切去改變這顆善變的心

That loves fake shiny things

這顆喜歡虛偽閃耀事物的心

Now I'm fucked up and I'm missing ya

現在我終於承認我想你了

He’ll never be like you

他永遠不可能像你一樣

 

I'm only human can't you see

難道你不知道我也只是個平凡人

I made, I made a mistake

我也會犯錯

Please just look me in my face

請看著我的臉

Tell me everything's okay

告訴我一切都會好起來的

Cause I got it

因為我終於知道

He’ll never be like you

他永遠不可能像你一樣

 

I'm only human can't you see

難道你不知道我也只是個平凡人

I made, I made a mistake

我也會犯錯

Please just look me in my face

請看著我的臉

Tell me everything's okay

告訴我一切都會好起來的

Cause I got it

因為我終於知道

He’ll never be like you

他永遠不可能像你一樣

 

How do I make you wanna stay?

我要如何才能把你留下?

Hate sleeping on my own, missing the way you taste

我不想一個人入睡,我想念你的一舉一動

Now I'm fucked up and I'm missing ya

現在我終於承認我想你了

He’ll never be like you

他永遠不可能像你一樣

Stop looking at me with those eyes

請不要用那雙眼睛望著我

Like I could disappear and you wouldn't care why

像是即便我消失了你也無所謂

Now I'm fucked up and I'm missing ya

現在我終於承認我想你了

He’ll never be like you

他永遠不可能像你一樣

 

I'm only human can't you see

難道你不知道我也只是個平凡人

I made, I made a mistake

我也會犯錯

Please just look me in my face

請看著我的臉

Tell me everything's okay

告訴我一切都會好起來的

Cause I got it

因為我終於知道

He’ll never be like you

他永遠不可能像你一樣

 

I'm only human can't you see

難道你不知道我也只是個平凡人

I made, I made a mistake

我也會犯錯

Please just look me in my face

請看著我的臉

Tell me everything's okay

告訴我一切都會好起來的

Cause I got it

因為我終於知道

He’ll never be like you

他永遠不可能像你一樣

 

I'm falling on my knees

我將臉埋進膝蓋

Forgive me, I'm a fucking fool

請原諒我這個愚蠢的人

I'm begging, darling, please

我求求你,親愛的,拜託

Absolve me of my sins, won't you?

赦免我的罪,可以嗎?

 

I'm falling on my knees

我將臉埋進膝蓋

Forgive me, I'm a fucking fool

請原諒我這個愚蠢的人

I'm begging, darling, please

我求求你,親愛的,拜託

Absolve me of my sins, won't you?

赦免我的罪,可以嗎?

 

I'm only human can't you see

難道你不知道我也只是個平凡人

I made, I made a mistake

我也會犯錯

Please just look me in my face

請看著我的臉

Tell me everything's okay

告訴我一切都會好起來的

Cause I got it

因為我終於知道

He’ll never be like you

他永遠不可能像你一樣

 

I'm only human can't you see

難道你不知道我也只是個平凡人

I made, I made a mistake

我也會犯錯

Please just look me in my face

請看著我的臉

Tell me everything's okay

告訴我一切都會好起來的

Cause I got it

因為我終於知道

He’ll never be like you

他永遠不可能像你一樣

 

Baby, baby please believe me

親愛的請相信我

C'mon take it easy

這沒什麼大不了的

Please don't ever leave me

請你別離開我

He’ll never be like you

因為他永遠不可能像你一樣

 

arrow
arrow

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()