love can save it all.jpg

Part of me is part of you

我們都是彼此的一部份

So take my hand

所以請緊握著我的手

I want you to feel

我想要你去用心感受

Words you can’t hear

那些深埋我心的話語

 

I love you so

我是如此深愛著你

And you love me

而你亦然

So tell me why

但請告訴我為什麼

Why does it feel

為什麼我總覺得

Like we are thousands miles apart

我們之間是如此的遙遠

 

For better or for worse you stood next to me

我不確定當你在我身邊時,是件好事還是壞事

Always find a way not to give up on me

總是在試圖找到一個可以讓你不要放棄我的辦法

Remember when you used to say

還記得你曾經說過

 

You know our love can save it all

你知道我們的愛情可以解決一切難題

We’ve been together for so long

我們在一起的時間是那麼久

So don’t give up on who we are

所以不要放棄去探尋真實的自我

We will work it out somehow

我們總會找到解決方法的

 

You know our love can change it all

你知道我們的愛情可以改變一切

I had my doubts but now I know

我曾經懷疑過,但我現在已經明瞭

I wanna be with you for life

我想要你一輩子都陪在我身邊

Each day and every night

度過每個白天黑夜

Because our love can save it all

因為我們的愛情可以解決一切難題

 

I wish there was another me

我希望在某處能有另一個我

Another you so we could go back

和另一個你,這樣我們就可以重新開始

To the point were we met

回到我們邂逅的那一天

 

Another place another chance

希望能有另一個地方和另一個機會

We make it right so meet me half way

我們做出正確的選擇,讓你在半路遇到我

I know you feel the same

我知道你有同樣的想法

 

For better or for worst you stood next to me

我不確定當你在我身邊時,是件好事還是壞事

Always found a way not to give up on me

總是在試圖找到一個可以讓你不要放棄我的辦法

Remember when you use to say

還記得你曾經說過

 

You know our love can save it all

你知道我們的愛情可以解決一切難題

We’ve been together for so long

我們在一起的時間是那麼久

So don’t give up on who we are

所以不要放棄去探尋真實的自我

We will work it out somehow

我們總會找到解決方法的

 

You know our love can change it all

你知道我們的愛情可以改變一切

I have my doubts but now I know

我曾經懷疑過,但我現在已經明瞭

I wanna be with you for life

我想要你一輩子都陪在我身邊

Each day and every night

度過每個白天黑夜

Because our love can save it all

因為我們的愛情可以解決一切難題

 

You know our love can save it all

你知道我們的愛情可以解決一切難題

We’ve been together for so long

我們在一起的時間是那麼久

So don’t give up on who we are

所以不要放棄去探尋真實的自我

We will work it out somehow

我們總會找到解決方法的

 

You know our love can change it all

你知道我們的愛情可以改變一切

I have my doubts but now I know

我曾經懷疑過,但我現在已經明瞭

I wanna be with you for life

我想要你一輩子都陪在我身邊

Each day and every night

度過每個白天黑夜

Because our love can save it all

因為我們的愛情可以解決一切難題

arrow
arrow

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()