i hate u i love u.jpg

i hate u i love u2.jpg

i hate u i love u3.jpg

Feeling used

感覺被利用

But I'm

但是我

Still missing you

仍忍不住的想著你

And I can't

而且我無法

See the end of this

停止這一切

Just wanna feel your kiss

我想要感受你的吻

Against my lips

覆在我的唇上

And now all this time

而現在往往這時候

Is passing by

它都從唇邊溜過

But I still can't seem to tell you why

但我似乎仍無法告訴你為何

It hurts me every time I see you

每當我看見你,總覺得痛徹心扉

Realize how much I need you

我已經深深感覺到我多麼的需要你

 

I hate you I love you

我恨你,同時也愛著你

I hate that I love you

我恨我是如此的愛你

Don't want to, but I can't put

我不想要,卻不得不

Nobody else above you

深陷於你

I hate you I love you

我恨你,同時也愛著你

I hate that I want you

我恨我是如此的渴望著你

You want her, you need her

而你渴望她,你需要她

And I'll never be her

但我終究不是那個她

 

I miss you when I can't sleep

當我輾轉難眠時總會想起你

Or right after coffee

或者在一杯咖啡過後

Or right when I can't eat

或者在我食不下嚥時

I miss you in my front seat

我想念坐在副駕駛座的你

Still got sand in my sweaters

沙子仍在我的毛衣上

From nights we don't remember

來自那個深埋記憶的夜晚

Do you miss me like I miss you?

你會像我想你一樣的想我嗎

Fucked around and got attached to you

流連花叢中的我卻因你而駐足

Friends can break your heart too, and

你的心是如此的脆弱

I'm always tired but never of you

我厭倦一切卻從不曾對你感到厭煩

If I pulled a you on you, you wouldn't like that shit

如果你能感受到我的感覺,你一定也不會喜歡

I put this reel out, but you wouldn't bite that shit

我傾盡一切,但你不曾理會

I type a text but then I nevermind that shit

我打了一段訊息,卻不想傳出

I got these feelings but you never mind that shit

我身陷在這段感情裡,但你始終袖手旁觀

Oh oh, keep it on the low

壓抑住對你的愛戀

You're still in love with me but your friends don't know

你仍然愛著他,只是你的朋友不知道而已

If u wanted me you would just say so

如果你真的想要和我在一起,你早就說了

And if I were you, I would never let me go

而如果我是你,我不會放這麼好的人走了

 

I hate you I love you

我恨你,同時也愛著你

I hate that I love you

我恨我是如此的愛你

Don't want to, but I can't put

我不想要,卻不得不

Nobody else above you

深陷於你

I hate you I love you

我恨你,同時也愛著你

I hate that I want you

我恨我是如此的渴望著你

You want her, you need her

而你渴望她,你需要她

And I'll never be her

但我終究不是那個她

 

I don't mean no harm

我並沒有任何惡意

I just miss you on my arm

我想念你躺在我的懷中

Wedding bells were just alarms

禮堂鐘聲已經響起

Caution tape around my heart

警鈴在我心中作響

You ever wonder what we could have been?

你是否想過我們之間的可能性

You said you wouldn't and you fucking did

你曾經說過的諾言被你一一推翻

Lie to me, lie with me, get your fucking fix

欺騙我,和我一起沉溺在復合的謊言中

Now all my drinks and all my feelings are all fucking mixed

酒精和感覺全部混攪在一起

Always missing people that I shouldn't be missing

永遠想著那個我最不應該想的人

Sometimes you gotta burn some bridges just to create some distance

有時候你必須燒毀一些思念才能拉開一段距離

I know that I control my thoughts and I should stop reminiscing

我知道我必須去控制我的思想讓我不在回憶往事

But I learned from my dad that it's good to have feelings

我從我父親身上學到:有時候擁有知覺是件好事

When love and trust are gone

當愛情與信任都消逝時

I guess this is moving on

我猜這是我前進的唯一動力

Everyone I do right does me wrong

每個我真心相待的人都背叛我

So every lonely night, I sing this song

所以在每個孤單寂寞的夜晚,我唱著這首歌

 

I hate you I love you

我恨你,同時也愛著你

I hate that I love you

我恨我是如此的愛你

Don't want to, but I can't put

我不想要,卻不得不

Nobody else above you

深陷於你

I hate you I love you

我恨你,同時也愛著你

I hate that I want you

我恨我是如此的渴望著你

You want her, you need her

而你渴望她,你需要她

And I'll never be her

但我終究不是那個她

 

All alone I watch you watch her

每當我沿著我看你的視線看到你正望著她

Like she's the only girl you've ever seen

像是她是唯一一個入得了你眼中的女孩

You don't care you never did

你從來不曾在乎過我

You don't give a damn about me

我甚至不及她的千分之一

Yeah all alone I watch you watch her

每當我沿著我看你的視線看到你正望著她

She's the only thing you've ever seen

像是她是唯一一個入得了你眼中的女孩

How is it you never notice

你從來不曾注意到

That you are slowly killing me

你正在緩慢地將我扼殺

 

I hate you I love you

我恨你,同時也愛著你

I hate that I love you

我恨我是如此的愛你

Don't want to, but I can't put

我不想要,卻不得不

Nobody else above you

深陷於你

I hate you I love you

我恨你,同時也愛著你

I hate that I want you

我恨我是如此的渴望著你

You want her, you need her

而你渴望她,你需要她

And I'll never be her

但我終究不是那個她

arrow
arrow

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()