close

piece of me.jpg

piece of me2.png

When I look back to before

當我回首過往

We were together

我們還在一起的時候

There was no pressure

那時沒有壓力

No pain, just pleasure

沒有痛苦,只有愉悅

We were young, you took my breath and

那時我們都還年輕,你將我的氣息

Filled your lungs up

吸入你的體內

I held my tongue in

我用我的唇舌

Swept up all your poison

席捲你的芳醇

 

You get high, act like

你以高姿態,彷彿

I need rescuing

我是一個需要被拯救的人

You're walking on thin ice

而你正身處危險中

You don't realise

你卻不明白

 

I'm alright tonight, live your life

今晚的我很好,過著你的生活

You can keep that piece of me

你可以繼續持有那一部分的我

I've come through, I'll prove, don't need you

我來過,我可以證明,不需要你幫我

It ain't how it used to be

這無關曾經

You lost out, and now I've found

你失去我,而我現在已經發現

That I don't need that piece of me I've lost

我並不需要那部份被我遺失的我

 

(You can keep that piece of me, yeah)

你可以繼續持有那一部分的我

 

Falling into emptiness

陷入一片空虛

I've forgotten my mind

我遺失了我的心

Faithless tears that I cried

不受控的眼淚落下

I lost my whole life

我失去我整個人生

Everything to live for now

失去此刻活著的意義

I've shed my old skin

我蛻下過往的軀殼

I thought I'd give in

我想我可以讓步

But loving isn't losing

但愛並不是一味的失去

 

You get high, act like

你以高姿態,彷彿

I need rescuing

我是一個需要被拯救的人

You're walking on thin ice

而你正身處危險中

You don't realise

你卻不明白

 

I'm alright tonight, live your life

今晚的我很好,過著你的生活

You can keep that piece of me

你可以繼續持有那一部分的我

I've come through, I'll prove, don't need you

我來過,我可以證明,不需要你幫我

It ain't how it used to be

這無關曾經

You lost out, and now I've found

你失去我,而我現在已經發現

That I don't need that piece of me I've lost

我並不需要那部份被我遺失的我

 

(You can keep that piece of me, yeah)

你可以繼續持有那一部分的我

arrow
arrow

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()