close

loving you easy.gif loving you easy2.jpg 

 

Every morning when you come downstairs

每天早晨當你走下樓來

 

Hair’s a mess but I don’t care

頭髮一團亂但我不在乎

No make up on, shining so bright

沒有化妝但是如此閃耀

My old sweatshirt never fit so right

我的舊運動衫從不曾如此合身


Dancing around to the radio

對著收音機跳舞

Humming the words that you don’t know

哼著那些你不知道的詞語

Cross out finding an angel off my list

我已經找到我生命中的天使

Thinking it don’t get no better than this

世上沒有比這更美好的事


You make loving you easy

你讓我輕易地愛上你

You make loving you all I wanna do

你讓我唯一想做的就是愛上你

Every little smile, every single touch

你每一個微笑,每一次的觸摸

Reminds me just how much it all makes

都在提醒著我它們是多麼美好

loving you easy

讓我輕易地愛上你


Wrapped around me late at night pillow talk by candlelight

夜晚,枕頭和燭光環繞著我

Come slow this down and make it last

放慢步調,讓它延續

The best things fly by so fast

美好的事物總是消逝的如此快速


You make loving you easy

你讓我輕易地愛上你

You make loving you all I wanna do

你讓我唯一想做的就是愛上你

Every little smile, every single touch

你每一個微笑,每一次的觸摸

Reminds me just how much it all makes

都在提醒著我它們是多麼美好

Oh, I wanna say it again…

我想在向你訴說一次


You make loving you easy

你讓我輕易地愛上你

You make loving you all I wanna do

你讓我唯一想做的就是愛上你

Every little smile, every single touch

你每一個微笑,每一次的觸摸

Reminds me just how much it all makes

都在提醒著我它們是多麼美好

Loving you easy

讓我輕易地愛上你

Easy

如此輕易地

Easy

如此輕易地

arrow
arrow
    全站熱搜

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()