close

one dance.jpg

one dance2.jpg

 

Baby I like your style

親愛的,我喜歡你的調調

 

Grips on your waist

輕攬著你的腰

Front way, back way

往前踏,再往後退

You know that I don't play

你知道我並非玩玩

Streets not safe

街頭並不安全

But I never run away

但我從不退卻

Even when I'm away

即便我不在,我也不曾逃離

Oti, oti, there's never much love when we go, oti

當我們離開的時候,我們是如此的相愛

I pray to make it back in one piece

我祈禱我們可以安然無恙

I pray, I pray

我深切的祈禱著

 

That's why I need a one dance

這便是我為什麼需要與你共舞一曲

Got a Hennessy in my hand

我做了一首軒尼詩

One more time 'fore I go

在我離開之前,最後一次與你共舞

Higher powers taking a hold on me

更強大的慾望支配著我

I need a one dance

我需要再次與你共舞

Got a Hennessy in my hand

我做了一首軒尼詩

One more time 'fore I go

最後一次與你共舞,在我離開之前

Higher powers taking a hold on me

更強大的慾望支配著我

 

Baby I like your style

親愛的,我喜歡你的調調

 

Strength and guidance

幫助和指導

All that I'm wishing for my friends

這是我希望從朋友那裡得到的

Nobody makes it from my ends

然而全無用處

I had to bust up the silence

我必須終結我們之間的沉默

You know you gotta stick by me

你知道你將是我的

Soon as you see the text, reply me

當你看到我的訊息,請馬上回復

I don't wanna spend time fighting

我不想浪費時間在爭吵上

We've got no time

我們的時間已經所剩無幾了

 

That's why I need a one dance

這便是我為什麼需要與你共舞一曲

Got a Hennessy in my hand

我做了一首軒尼詩

One more time 'fore I go

在我離開之前,最後一次與你共舞

Higher powers taking a hold on me

更強大的慾望支配著我

I need a one dance

我需要再次與你共舞

Got a Hennessy in my hand

我做了一首軒尼詩

One more time 'fore I go

最後一次與你共舞,在我離開之前

Higher powers taking a hold on me

更強大的慾望支配著我

 

Got a pretty girl and she love me long time

我和一個女孩在一起,而她喜歡我很久

Wine it, wine it, very long time

喝啊,喝啊,是那麼的久

Oh yeah, very long time

那麼的久

Back up, back up, back up and wine it

挑逗的舞啊,舞啊,舞啊,喝吧

Back up, back up and wine it, girl

舞啊,舞啊,喝吧,女孩

Back up, back up, back up and wine it

舞啊,舞啊,舞啊,喝吧

Oh yeah, very long time

是那麼的久

Back, up, back up and wine it, girl

舞啊,舞啊,喝吧,女孩

 

Tell me

告訴我

I need to know, where do you wanna go?

我必須知道,你將要何去何從?

Cause if you're down, I'll take it slow

因為當你心情低落,我會耐心地安撫你

Make you lose control

使你漸漸忘記

Where, where, where

你身在何處

Where, where, where, where

你身在何處

Oh yeah, very long time

是那麼的久啊

Where, where, where

使你忘記你身在何處

Back, up, back up and wine it, girl

舞啊,舞啊,喝吧,女孩

Where, where, where, where

忘記你身在何處

Cause if you're down

因為當你心情低落

Back up, back up and

舞啊,舞啊

Cause if you're down

因為當你心情低落

Back up, back up and

舞啊,舞啊

Cause if you're down

因為當你心情低落

Back up, back up and

舞啊,舞啊

 

我需要與你共舞一曲

Got a Hennessy in my hand

我做了一首軒尼詩

One more time 'fore I go

在我離開之前,最後一次與你共舞

Higher powers taking a hold on me

更強大的慾望支配著我

I need a one dance

我需要再次與你共舞

Got a Hennessy in my hand

我做了一首軒尼詩

One more time 'fore I go

最後一次與你共舞,在我離開之前

Higher powers taking a hold on me

更強大的慾望支配著我

 

arrow
arrow

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()