close

Huntin%5C, fishin%5C, and lovin%5C every day.jpg

Huntin%5C, fishin%5C, and lovin%5C every day2.jpg

If I could make a livin' from walkin' in the woods

如果我可以靠在森林漫步維生

You can bet I'd be sittin' pretty good

我會過得非常的好

High on a hill looking at a field downwind

站在小丘上順著風俯瞰一大片平原

If I could make a nickel off a turning in bass

如果我可以用音樂將名利瑣事全都拋開

Never worry bout the price of gas

永遠不用擔心錢的問題

I'd be wheelin' and dealin' and sittin' there reelin' 'em in

我會在那自在地飛翔徘徊,或著坐在那回顧往事

 

Huntin', fishin', and lovin' every day

我每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

That's the prayer that a country boy prays

這是一個鄉村男孩的夢想

Thank God He made me this way

感謝上天幫我達成

Huntin', fishin', and lovin' every day

我每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

Early in the mornin', late in the evenin'

每天早出晚歸

I'm getting red dirt rich and Flint River pay

我擁有肥沃的紅土地和上天賞賜的弗林特河

Huntin', fishin', and lovin' every day

我每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

 

I get a little farm pond bus

我有一座農場、一個池塘、和一輛小巴

Sound of gravel when I'm backin' up

當我伸懶腰時會發出碎石的聲音

Pullin' the string on a 9.9 two-stroke (Mercury)

把線拉到9.9雙衝程發動機上(水星)

I love it when my baby wants to roll with me

我喜歡我的孩子和我一起拉

Throws her boots on, climbs in a tree

穿上她的靴子,爬到樹上

Tuckin' her hair in my hat and she's ready to go

把她的頭髮塞進我的帽子裡,準備好要出發了

 

And we get to huntin', fishin' and lovin' every day

我們將會每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

That's the prayer that a country boy prays

這是一個鄉村男孩的夢想

Thank God He made me this way

感謝上天幫我達成

Huntin', fishin' and lovin' every day

我每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

Early in the mornin', late in the evenin'

每天早出晚歸

I'm getting red dirt rich and Flint River pay

我擁有肥沃的紅土地和上天賞賜的弗林特河

Huntin', fishin' and lovin' every day

我每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

 

So while y'all are up there

所以當你們都在那裡

Breathin' in that old dirty air

呼吸著那些老舊骯髒的空氣

I'll be down here knee-deep in the Muckalee

我會在及膝深的Muckalee溪水中

 

Huntin', fishin' and lovin' every day

我每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

I wanna see them tall pines sway

我想要看看高大松樹搖曳的身姿

Y'all close them eyes, let's go there in our minds

請你們都閉上眼睛,任由意識奔向那裡

 

Huntin', fishin', and lovin' every day

我每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

That's the prayer this country boy prays

這是一個鄉村男孩的夢想

Thank God He made me this way

感謝上天幫我達成

Huntin', fishin' and lovin' every day

我每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

Black coffee in the mornin, dark whiskey in the evenin'

早晨喝著黑咖啡,下午輕酌著威士忌

I'm gettin' red dirt rich and Flint River paid

我擁有肥沃的紅土地和上天賞賜的弗林特河

Huntin', fishin' and lovin' every day

我每一天都在享受打獵、釣魚和愛著這個世界

 

Won't you come along with me

難道你不想和我一起過這樣的生活

Won't you come along with me

難道你不想和我一起過這樣的生活

I know you wanna see

我知道你很渴望

Huntin', fishin', and lovin' every day

和我一起每一天享受打獵、釣魚和愛著這個世界

arrow
arrow

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()