close

who%5Cs going home with you tonight.jpg

who%5Cs going home with you tonight2.jpg

Don't think we ever really got it right

不要以為我們曾經的所做所為是正確的

Both you and I have always kept it bottled up inside

你和我一直都選擇將它隱藏

Can you show me what it feels like to give yourself away

可以告訴我連自己都放棄是什麼樣的感覺?

Why can't I hold onto you

為什麼我沒辦法守著你到最後?

 

There is no one around who picks me up when I'm down like you do

我身邊再也沒有人像你一樣在我失落的時候使我振作

And when you can't hear a sound will the silence drown you too

當你再也聽不見時,你是否也會像我一樣被沉默淹沒?

 

Who's going home with you tonight

今晚是誰跟你一起回家?

Was it real or am I part of your collection

這是真的嗎?還是我只是你的收藏品中的其中一個?

Have you crossed the line

你有沒有跨過那條界線?

Who's going home with you tonight

今晚是誰跟你一起回家?

Oh I feel like you're an open invitation

我覺得你就像一個公開的邀請

Is this how we say goodbye

難道這就是我們道別的方式?

 

Keeping secrets somewhere down below

把秘密藏在不為人知的地方

I wish you had the heart to tell me that you sold your soul

我希望你可以誠實的告訴我你把你的靈魂出賣

So many things you couldn't let me know

有好多事情你都不讓我知曉

You had to run away

使你不得不逃避

Why can't I hold onto you

為什麼我不能守著你到最後?

 

Who's going home with you tonight

今晚是誰跟你一起回家?

Who's going home with you tonight

今晚是誰跟你一起回家?

Can you tell me what it wrong and what is right

可以告訴我什麼才是錯的?什麼才是對的?

Who's going home with you tonight

今晚是誰跟你一起回家?

 

Why can't I hold onto you

為什麼我不能守著你到最後?

Why can't I hold onto you

為什麼我不能守著你到最後?

Why can't I hold onto you

為什麼我不能守著你到最後?

 

It's getting harder to sit here alone

已經越來越難獨自待在這

I've been waiting I've been waiting and you still ain't home

我一直等著、一直等著,但你始終不曾在家

I have never ever felt so low

我從來沒有這樣失望過

I've been thinking I've been thinking Oh where did you go

我一直想著、一直想著,你到底去了哪裡?

 

Who's going home with you tonight

今晚是誰跟你一起回家?

Who's going home with you tonight

今晚是誰跟你一起回家?

Can you tell me what it wrong and what is right

可以告訴我什麼才是錯的?什麼才是對的?

Who's going home with you tonight

今晚是誰跟你一起回家?

arrow
arrow

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()