close

xxx.jpg

Mmm

Yeah, yeah, yeah, yeah

Oh, whoa

Na, na, na, na, na

Na, na, na, na, na, na, na

Oh

Na, na, na, na, na, na, na

If I was your man, girl

如果我能成為你的男人,親愛的

 

Girl, I'm so tired of things

親愛的,我已經感到疲憊

I just wanna settle down

現在的我只想安定下來

I swear to you I've changed

我向你保證我已經改變了

Baby, why you buggin' now?

親愛的,為什麼你對我厭煩?

I know that I put you through hell

我知道我曾將你推入萬丈深淵

And you deserve to be with someone else

而且你也確實值得另一個更好的人

But I gotta be straight up (straight up)

但我已經改過向善了

Girl, I just wanna kiss and make up (ooh)

親愛的,我現在只想好好親吻你、彌補你

We done been through a lot of things

我們曾經一起經歷許多事情

How do you throw that away? (ooh)

你怎麼可以將它們輕易丟棄?

You were the heart of me

我心裡全都是你

Can't believe you let it break

不敢相信你讓他就此破碎

Tell me why you won't let em go

告訴我你為何不能對過去釋懷

You can say what you want, but I know

告訴我你想要的到底是什麼,但是我只知道

Baby, no more lies (more lies)

親愛的,別再說謊

I'ma keep it real this time

這一次讓我們彼此坦誠相待

 

Help me understand

你讓我明白

What I'm sayin' ain't gettin' through

說過的話不會隨風逝去

Why I can't be your man

為什麼我不能成為你的男人

When I'd give up the world for you

我會為你放棄全世界

Girl, I'll do the best I can

親愛的,我會盡我所能

Love you forever that's what I'll do

我將會一輩子都愛著你

If I was your man

如果我能成為你的男人

If I was your man

如果我能成為你的男人

If I was your man

如果我能成為你的男人

 

Got rid of everything

想擺脫一切

That I knew was hurtin' you

我知道我深深傷害了你

My hustle in the streets

我把我在街上的喧囂

Gave that up for you too

也全部給了你

Don't want nothin' else in the way

我想要付出所有

I just wanna make sure that you stay

只想確認你在身邊

Baby, no more lies (more lies)

親愛的,別再說謊

I'ma do it right this time

這一次我要彌補一切

 

Help me understand

你讓我明白

What I'm sayin' ain't gettin' through

說過的話不會隨風逝去

Why I can't be your man

為什麼我不能成為你的男人

When I'd give up the world for you

我會為你放棄全世界

Girl, I'll do the best I can

親愛的,我會盡我所能

Love you forever that's what I'll do

我將會一輩子都愛著你

If I was your man (if I was your man)

如果我能成為你的男人

If I was your man (if I was your man)

如果我能成為你的男人

If I was your man (if I was your man)

如果我能成為你的男人

 

Can't live without you anymore

我不能想像沒有你的生活

Baby, I know that you're worth fighting for

親愛的,我知道你有權力和我爭吵

Baby, say that you'll still be with me

親愛的,拜託你說你仍然會待在我的身邊

In my arms is where you need to be

我的臂膀將是你的容身之地

 

Can't live without you anymore

我不能想像沒有你的生活

Baby, I know that you're worth fighting for

親愛的,我知道你有權力和我爭吵

Baby, say that you'll still be with me

親愛的,拜託你說你仍然會待在我的身邊

In my arms is where you need to be

我的臂膀將是你的容身之地

 

Whoa

Na, na, na, na, na

Na, na, na, na, na, na, na

Oh, yeah

Na, na, na, na, na, na, na

If I was your man

如果我能成為你的男人

If I was your man

如果我能成為你的男人

 

Help me understand

你讓我明白

What I'm sayin' ain't gettin' through

說過的話不會隨風逝去

Why I can't be your man

為什麼我不能成為你的男人

When I'd give up the world for you

我會為你放棄全世界

Girl, I'll do the best I can

親愛的,我會盡我所能

Love you forever that's what I'll do

我將會一輩子都愛著你

If I was your man (if I was your man, ohh)

如果我能成為你的男人

If I was your man

如果我能成為你的男人

Help me understand

你讓我明白

What I'm sayin' ain't gettin' through

說過的話不會隨風逝去

Why I can't be your man

為什麼我不能成為你的男人

When I'd give up the world for you

我會為你放棄全世界

Girl, I'll do the best I can

親愛的,我會盡我所能

Love you forever that's what I'll do

我將會一輩子都愛著你

If I was your man (if I was your man)

如果我能成為你的男人

If I was your man (if I was your man)

如果我能成為你的男人

arrow
arrow

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()