close

it ain%5Ct my fault2.jpg

it ain%5Ct my fault.jpg

 

Blame the whiskey on the beer

把威士忌怪罪於啤酒

Blame the beer on the whiskey

把啤酒怪罪於威士忌

Blame the mornin' on the night

把白天怪罪於黑夜

For whose lyin' here with me

都是因為躺在我身邊的那個人

Blame the bar for the band

因為樂團所以指責酒吧

Blame the band for the song

因為歌曲所以指責樂團

Blame the song for the party that went all night long

因為那個整晚不休的派對而指責歌曲

 

But it ain't my fault

但那都不是我的錯

No it ain't my fault

不是我的錯

Mighta had a little fun

可能有一點點樂趣

Lotta wrong I'd done

或許感到有一點不好意思

But it ain't my fault

但這都不是我的錯

 

Blame the heart for the hurtin'

因為受傷所以指責心

Blame the hurtin' on the heart

把受傷怪罪於心

Blame the dark on the devil

把黑暗怪罪於惡魔

Blame the devil on the dark

把惡魔怪罪於黑暗

Blame the ex for the drinkin'

因為喝醉所以指責前任

Blame the drinkin' for the ex

因為前任所以怪罪於喝醉

Blame the two for one tequila's for whatever happens next

無論之後發生的任何事都全怪在龍舌蘭酒上

 

But it ain't my fault

但那都不是我的錯

No it ain't my fault

不是我的錯

Mighta had a little fun

可能有一點點樂趣

Lotta wrong I'd done

或許感到有一點不好意思

But it ain't my fault

但這都不是我的錯

 

I got my hands up

我把手舉起假裝投降

I need an alibi

我需要一個託辭

Find me a witness who can testify

找一個可以做證的見證人

You made a mistake

是你犯下了錯誤

You got the wrong guy

你抓到了不對的人

I'm only guilty of a damn good time

我只對那些美好的時光感到愧疚

No it ain't my fault

但那都不是我的錯

 

Blame my reason on my name

把我的藉口怪罪於我的名字

Blame my name on my reason

把我的名字怪罪於我的藉口

Blame my lack of knowing better on public education

把我知識的缺乏怪罪於公共教育

Blame smoke on the fire

把火怪罪於煙

Blame fire on the smoke

把煙怪罪於火

Blame the fight on the bouncer that couldn't take a joke

把所有的紛爭都怪罪於那些經不起玩笑的保鑣

But it ain't my fault

但這都不會是我的錯

 

I got my hands up

我把手舉起假裝投降

I need an alibi

我需要一個託辭

Find me a witness who can testify

找一個可以做證的見證人

You made a mistake

是你犯下了錯誤

You got the wrong guy

你抓到了不對的人

I'm only guilty of a damn good time

我只對那些美好的時光感到愧疚

 

No it ain't my fault

不是我的錯

No it ain't my fault

不是我的錯

No it ain't my fault

不是我的錯

arrow
arrow

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()