close

Cecilia And The Satellite.jpg

 

 

Cecilia And The Satellite2.jpg

 

I lock myself in a hotel room

我把自己關在旅館房間裡

Been waiting all night for the walls to move

整晚都在希望這面牆能夠移動

I've loved some girls that I barely knew

我曾經愛過一些我不甚了解的女孩

I've made some friends, and I've lost some too

我曾經交過一些朋友,也失去了一些

Crashed my car, I was 17

我十七歲時出了一場車禍

My mother in the seat riding next to me

媽媽在我的旁邊駕駛著

The things I've learned from a broken mirror

從破碎的鏡子中我學會某些事

How a face can change when a heart knows fear

當一顆心感到恐懼時,面容會如何改變

Through all the things my eyes have seen

在我看過的所有事物中

The best by far is you

你是最美麗的

 

If I could fly

若我可以飛翔

Then I would know

我就會知道

What life looks like from up above and down below

從各個角度看去,生命會是如何的?

I'd keep you safe

我會保護你
I'd keep you dry

我會為你擋去一切風雨

Don't be afraid Cecilia

所以請別害怕,西西里亞

I'm the satellite

我是為你而轉的衛星

And you're the sky

而你是那片天空

 

I've cafe crawled through Amsterdam

我去遍阿姆斯特丹的咖啡館

I've been around the world with a punk rock band

和一個龐克搖滾樂隊一起環遊世界

And I've seen London, and I've played Japan

我曾在倫敦以及日本駐足

I've been knocked down, I got up again

我曾被打倒,然後我重新振作

For all the places I have been

在所有我曾到過的地方

I'm no place without you

沒有你一切都失去意義


If I could fly

若我可以飛翔

Then I would know

我就會知道

What life looks like from up above and down below

從各個角度看去,生命會是如何的?

I'd keep you safe

我會保護你

I'd keep you dry

我會為你擋去一切風雨

Don't be afraid Cecilia

所以請別害怕,西西里亞

I'm the satellite

我是為你而轉的衛星

And you're the sky

而你是那片天空

I'm the satellite

我是為你而轉的衛星

And you're the sky

而你是那片天空

 

For all the things my hands have held

所有我曾緊握的事物中

The best by far is you

你是最耀眼的

If I could fly

若我可以飛翔

Then I would know

我就會知道

What life looks like from up above and down below

從各個角度看去,生命會是如何的?

I'd keep you safe

我會保護你

I'd keep you dry

我會為你擋去一切風雨

Don't be afraid Cecilia

所以請別害怕,西西里亞

I'm the satellite

我是為你而轉的衛星

And you're the sky

而你是那片天空

And you're the sky

而你是那片天空

I'm the satellite

我是為你而轉的衛星

And you're the sky

而你是那片天空

And you're the sky

而你是那片天空

arrow
arrow
    全站熱搜

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()