close

The-Weeknd-Cant-Feel-My-Face-BLU-J-Remix-01.jpg

 

 

 

Waking up, half past five

我在五點半起來

Blood on pillow, one bruised eye

滴在枕頭上的血是如此怵目驚心

Drunk too much, you know what I'm like

喝得有點醉,但你知道什麼是我要的

But you should've seen the other guy

但你可能已經看上了其他男人
 

This ain't the right time for you to fall in love with me

對你來說,我們在不對的時間相愛

Well baby I'm just being honest

親愛的,我只想做個誠實的人

And I know my lies could not make you believe

我也知道我的謊話讓你無法相信我

We're running in circles that's why

這也是為什麼我們總是在原地轉圈
 

In my dark time I'll be going back to the street

在我消沉的時候,我又回到了那條街

Promising everything I do not mean

做出那些言不由衷的承諾

In my dark time, baby this is all I could be

在我消沉的時候,親愛的,這是我唯一能做的

And only my mother can love me for me

世界上只有母親會真的愛著我

In my dark time, in my dark time

在我最挫折的時候,在我最挫折的時候
 

Light one up, let me bum a smoke

點燃一支菸,讓我盡情的吞雲吐霧

Still coming down, dripping throat

煙霧順著喉嚨而下

I got another man's blood on my clothes

我身上沾著另一人的血

But it ain't his fault, it's the life I chose

但這不是他的錯,是我自己選擇如此活著


This ain't the right time for you to fall in love with me

對你來說,我們在不對的時間相愛

My baby I'm just being honest

親愛的,我只想做個誠實的人

And I know my lies can never make you believe

我也知道我的謊話讓你無法相信我

Running in circles, that's why

這也是為什麼我們總是在原地轉圈


In my dark times, I'll be going back to these streets

在我消沉的時候,我又回到了那條街

Promising everything I do not mean

做出那些言不由衷的承諾

In my dark time, baby this is all I could be

在我消沉的時候,親愛的,這是我唯一能做的

And only my mother can love me for me

世界上只有母親會真的愛著我

In my dark time, in my dark time

在我最挫折的時候,在我最挫折的時候


In my dark times I've still got some problems I know

在我消沉的時候,我知道我仍然有些問題

Driving too fast but just moving too slow

車開得太快卻又移動得太慢

And I've got something I've been trying to let go of

我得到某些我曾放棄的事物

Pulling me back every time

它們總是把我拉回原地


In my dark time, taking it back to the street

在我消沉的時候,我又回到那條街

Making those promises that I could not keep

做出那些我無法實現的承諾

In my dark time, baby this is all I could be

在我消沉的時候,親愛的,這是我唯一能做的

Only my mother could love me for me

世界上只有母親會真的愛著我

In my dark time, taking it down to the street

在我消沉的時候,我沿著那條街走

Making those promises that I would never keep

做出那些我無法實現的承諾

In my dark time, this is all I could be

在我消沉的時候,這是我唯一能做的

Only my mother could love me for me

世界上只有母親會真的愛著我

In my dark times, in my dark time

在我挫折的時候,在我挫折的時候

In my dark times

在我挫折的時候

arrow
arrow
    全站熱搜

    榆樹長青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()